سوله ایرانی سوله ایرانی .

سوله ایرانی

بازتاب رهنمود های اخیر مقام معظم رهبری در رسانه های عرب زبان

بازتاب رهنمود های اخیر مقام معظم رهبری در رسانه های عرب زبان: -

موسسه مطالعات و تحقیقات عربی (العربیه)
..  به دنبال  نوسانات نرخ ارز و گرانی بسیاری از اقلام مصرفی،  رهبر  دولت ایران  ایت الله علی خامنه ای، در طول سخنرانی خود را در 10 اکتبر، بحران  را مها ر کرد. درحالیکه ورود یک بحران به درون قدرت حاکمه ایران در پیش بینی ها  آ مده بود... اما رهبر ایران  که تظاهرات را به عنوان "وضعیت استثنایی ,  و هوشیارانه نامید.  به تفسیر غرب  در برداشت غلط از این اتفاق حمله  کرد و به غرب  لقب   احمقانه  در شناخت مردم ایران داد." اما از سوی دیگر، وی  با تکیه بر استراتژی  مقاومت   عملا خارج ازحد تصور پس از سخنرانی خود در هفته گذشته موفق به جلوگیری از وقوع مجدد تظاهرات توده شد…

المنا ر وسایر منابع خبری  عرب زبان ( العالم/الاتجاه/ المیادین/الفرات/ البلادی/ المسار / و.توپ نیوز/شبکه امل و...)گوشه هایی از بیانات مهم مقام معظم رهبری  را پیرامون  شرایط فعلی ایران ومنطقه گزارش کردند...            :


امام خامنه ای  تاکید کرد  که مردم ایران توطئه دشمنان را  خنثی می کنند.




امام سید علی خامنه ای گفت، که مهم ترین شاخص های پیشرفت  مردم ایران، اعتماد به نفس،است . که به طور عمده از ارزشهای اسلامی است.

او امام خامنه ای، که صحبت امروز در مردم از شهر Asfraan استان خراسان شمالی، گفت: صدها شبکه ی خبری خارجی باکار شبانه و روزی ، برای  کاشتن بذر ناامیدی در دل مردم ایران تلاش می کنند.(:که موفق نخواهند بود)
وی که انرژی عظیم مردم ایران به  قله ی پیشرفت و رفاه برای تبدیل شدن به عنوان الگو  در جهان مثال زدنی نامید. و امام خامنه ای با اشاره به تلاش دشمنان به تضعیف استقامت مردم ایران و خنثی کردن روحیه ملت  را،  تاکید بر نیاز به برنامه ریزی  در تلاش  مضاعف  ومقابله جدی  دراین دوره  زود گذر دیده   است.
خامنه ای با اشاره به پخش برنامه های تبلیغاتی غرب lافراد جوان را از رسیدن به ارزش مورد نظر اخلاقی، گفت که این دارو است یکی از مکانیسم های که توسط  با ندهای متنوع ومتعدد به جلوگیری از حرکت جوانان در ایران و در جوانان مورد استفاده قرار گیرد.  پدیده اعتیاد است.
رهبر معظم انقلاب تاکید کرد که مردم ایران دارای پویایی زیادی برای رسیدن به قله پیشرفت  نشان می دهند .که این  نشاط پویا  انگیزه دهنده، به مقامات این کشور برای مقابله با چالش های بین المللی است.




امام خامنه ای: مردم ایران؛ آمادگی مقابله با هر گونه تجاوز را دارند....




ا مام خامنه ی: دشمنان در جنگ اقتصادی علیه ملت ایران شکست خواهند خورد.".

وهمچنین امام خامنه ای خلال سخنرانی شان که در میان تجمع گسترده ای از اهالی شهر بجنورد مرکز خراسان  شمالی در شمال شرق ایران فرمودند:دشمنان ایران سالهاست که تحریمومحاصره اقتصادی علیه ملت ایران را اعمال می کنند ولی امروزه این جریان را با دروغ وبا حجم رسانه ای انبوه که متاسفانه برخی در داخل هم با انها هم صدا شده اند به برنامه فعالیتهای هسته ای مرتبط کرده انذ.وما باید هوشیاریمان را حفظ کنیم . در این میان تلاشهای جدی بین مسئولان جهت غلبه بر مشکلات وجود دارد.با توجه به اینکه ملت ایران با تکیه بر بیداری وپایداری خود مانند همه جریانها ومشکلات گذشته از انها عبور خواهدکرد...ومطمئنباشیم که تحولات اخیر منطقه به  نفع واشنطن وتل آویو نخواهد بود......



امام سید علی خامنه ای، گفت: مردم ایران طرفدار تعدی  نیست، اما مقابله گر جدی، با هر گونه تجاوز است.  ایشان  افزودند. عاملی که  تنها که منجر به تضعیف قدرت انگیزه سلطه گران واستکبار به جنگ  افروزی یا ازبین بردن این انگیزه در بین دشمنان است. اراده دفا ع عمومی مردم و آمادگی رزمی نیروهای مسلح است.

امام خامنه ای ادامه داد: "احساس آمادگی عمومی مردم ایران، به ویژه افراد جوان، در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگر، به عنوان نیروهای مسلح تمایل بیشتری و قدرت و صلابتشان  از گذشته  بیشتراست.".
در طول مراسم، رژه نیروهای نظامی و نیروهای پلیس و بسیج، در استان خراسان شمالی، ایشان گفت که ذکر خدا و روحیه که آنها عوامل اصلی به منظور افزایش قابلیت های بازدارندگی نیروهای مسلح است. او اضافه  کرد. که پیروزی نیروهای اسلام در 8 سال دفاع مقدس و شکست ارتش  صهیونیستی و  در 33 روز جنگ در لبنان و 22 روز در غزه بر همین اصول استوار بوده  است. واینها از بهترین درسها برای اثر روحیه  بخشی درافزایش توانایی دفاعی  است.
ایشان تاکید کرد که مردم ایران در مواجهه با دشمنان بیش از هر زمان دیگری احساس قدرت می کنند. و این احساس را بر روی حقایق خلل ناپذیر استوار شده است و این آمادگی جازه نمی دهد دشمنان به تجاوز علیه جمهوری اسلامی ایران فکر  کنند.
در ابتدای این مراسم :  فرمانده  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ژنرال محمد علی جعفری به ظرفیت نیروهای مسلح و خصوصا پاسداران سپاه، گفت که سپاه پاسداران انقلاب در برابر تهدیدات مراقبت  و نظا رت  دائمی دارد، و به طور گسترده در دفاع همه جانبه در حال افزایش مداوم توان دفاعی،  و بازدارندگی از طریق نیروهای زمینی  نیروهای   ویژه مشغول به بازده افزائی و افزایش دامنه و توانایی دفاع موشکی وهوائی و دریائی، و آنها را به سطح بازدارندگی موثر و استراتژیک ارتقاء داده است...





امام خامنه ای: دشمنان در جنگ اقتصادی خود، علیه ایران شکست  خواهند خورد.




امام خامنه ای گفت: در. وی افزود که مردم ایران امروز چشم انداز و برنامه ریزی برای آینده را فراهم  کرد ه ا ندو به  عزم راسخ و حضور فعال در عرصه علم و فن آوری  حاصل  شده است.

تاکید کرد که اولین گام برای هر جنبش، نیاز به آگاهی از خطرات و چالش با دادن نیست تا اراده. "شناخت نقاط ضعف و قابلیت ارزیابی در پیشرفت ما تشخیص اصلی ،  به منظور غلبه بر چالش ها است."
امام خامنه ای گفت که این کشور تمام دشمنان را با عزم راسخ و اراده  نه ناامیدی ، دشمنان را مغلوب کرده است. ایشان گفت: " اهداف مختصر از مردم ایران و شناخته شده در یک جمله نهفته است که در" پیشرفت "و ما می دانیم که مفهوم پیشرفت در آموزه های شریعت اسلامی کاملا متفاوت از آن چیزی است که توسط غرب  اعمال شده  است.





 امام خامنه ای : مردم ایران هرگز تسلیم به فشار تحمیلی نخواهند شد.


  امام سید علی خامنه ای، گفتند: مردم ایران هرگز تسلیم به فشار تحمیلی  نخواهند شد.  امام خامنه ای در دیدار با جمعیت جوان نخبگان علمی ایران، گفت که مردم ایران  قوی تر از هر زمان دیگری ،سر افراز از این مرحله خواهند گذشت. و ملت  ما در مرحله فعلی اکنون با فشار سیاسی و نظامی و امنیتی  بیش از هر زمان دیگری در گذشته مواجه شده است.
علی  رغم دشمنی و تحریم های مستکبران علیه مردم ایران ، روشن است. که مردم موقعیت مستقل خود رادر مقابل  نظام سلطه  حفظ کرده است. و تسلیم نخواهد شد.  واین را بارها دیده  ایم. امام خامنه ای، گفتند:  مردم ایران با تکیه بر منابع طبیعی و انرژی های انسانی خود، از این شرایط سخت و خشن گذشته و به پیشرفت ورفاه  خواهند رسید. .




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۰:۴۹ توسط:فرهاد موضوع: نظرات (0)