سوله ایرانی سوله ایرانی .

سوله ایرانی

خرید سوله

مطالب و مقالات درباره خرید سوله نسبت به سایت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند بسیار کم است.

اکثرقریب به اتفاق وب سایت هایی که در زمینه املاک صنعتی مخصوصا خرید سوله که مورد بحث ماست کار می کنند فقط آگهی هایی که مربوط به معاملات خرید و فروش سوله است در آنها ثبت شده است و اطلاعات و آگاهی به مشتریان و کاربران نمی دهند.

منظور از اطلاعات یعنی مثلا فردی که قصد خرید سوله دارد به چه نکاتی باید توجه نماید؟ و یا اینکه مراحل خرید یا فروش به چه صورت است؟ و مهم تر از همه اینکه چه موارد حقوقی باید رعایت شود تا مشکلی پیش نیاید؟

همه اینها نشان می دهد که در جاهایی که به خرید و فروش و یا رهن و اجاره املاک صنعتی پرداخته می شود علاوه بر موارد و فایل های خرید و فروش که در جای خود خیلی هم مهم است مطالب مفید و کاربردی در راستای افزایش آگاهی مخاطبان نیز ارائه گردد.

بعنوان مثال مقاله ای با عنوان " 5 نکته مهم قبل از خرید سوله" در وبلاگ "اسکلت فلزی در سوله" منتشر شده که واقعا مفید است. خالی از لطف نیست که قسمتی از این مقاله را در زیر بیاوریم :

شما که قصد خرید یک سوله را دارید. می بایست قبل از شروع به خرید سوله ، مطمئن شوید که همه چیز را بررسی نموده و جای هیچگونه شک وشبهه ای نیست. اگر پاسخ منطقی و قانع کننده به همه سوالات داشته و نکات حقوقی پیرامون آن را بخوبی حلاجی نموده اید ، پس یقین داشته باشید که قادر خواهید بود یک سوله مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنید.

مجوزها و قوانین مربوطه را کامل بدانید
محدودیت ها و مجوزهایی را که منطقه شما برای خرید و فروش سوله ها لازم دارد را بررسی کنید. به عنوان مثال ، بسیاری از شهرها و محله ها فاصله مشخصی را از یک خط ملک یا خط حصار تعیین می کنند که باید یک سوله از آن فاصله داشته باشد. این ممکن است تعیین کند که چه نوع و اندازه سوله را می توانید بخرید یا بسازید. همچنین ، آیا شما نیاز به ارائه فرم یا مجوز خاصی دارید یا نه ؟ و یا اینکه این مجوزها باید به چه مراکزی تحویل داده شود؟

هدف از خرید سوله چیست؟
به این فکر کنید که چگونه می خواهید از سوله خود استفاده کنید تا به شما کمک کند مشخص شود چه سایز و ویژگی های سوله بهترین کارایی را خواهد داشت. آیا در حال خرید سوله ای برای کارگاه یا باغبانی هستید که قصد دارید زمان زیادی را در سوله بگذرانید؟ اگر می خواهید زمان زیادی را در داخل آن سپری کنید ، حتما به فکر نور ، تهویه و نیاز به سقف استاندارد باشید. بسیاری از سوله ها از ویژگی های اضافی مانند پنجره هایی که پنجره های سقفی باز و تمام طول دارند ، برخوردار هستند.

یا فقط برای ذخیره سازی کالا است؟ اگر برای ذخیره سازی باشد ، چه نوع ذخیره ای؟ تجهیزات بزرگ  و حجیم؟ میزان تقریبی کالا یا تجهیزات با مساحت سوله تناسب دارد؟

همچنین به یاد داشته باشید که چگونه از سوله استفاده می کنید تا به تعیین نوع و محل قرارگیری درهای سوله که برای شما بهترین کار را دارد ، بپردازید. اگر وسایل بزرگ را ذخیره می کنید ، حتماً به دنبال سوله هایی با درهای دوتایی باشید که کاملاً باز شوند. آیا برای دسترسی آسانتر به همه وسایل ، آیا درهای شما باید در قسمت کوتاهتر سوله قرار بگیرند تا فضای “پارکینگ” مستقیم و عمیق تری به شما بدهند؟ 

ادامه در اینجا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۱:۳۳ توسط:فرهاد موضوع: نظرات (0)