سوله ایرانی سوله ایرانی .

سوله ایرانی

خرید کارخانه و سرمایه گذاری

آیا باید خرید یک کارخانه سرمایه گذاری کنید؟

سرمایه گذاری در املاک مسکونی و تجاری انواع سرمایه گذاری در املاک است که غیر معمول نیست. اما سرمایه گذاری به شکل خرید کارخانه کمتر به آن توجه شده است. در کل یک سرمایه گذار در املاک معمولاً برای کسب درآمد به دو چیز نگاه می کند – افزایش سرمایه یا بازده اجاره از یک ملک. با این وجود ، روند افزایشی در سرمایه گذاری های مالکیت صنعتی برای کسانی که توانایی درآمد بالاتری دارند ، وجود دارد. خواص صنعتی معمولاً به صورت کارخانه ها و انبارهایی است که عمدتا برای تولید کالا ، ذخیره سازی ، تدارکات و غیره استفاده می شود. اگرچه ممکن است سرمایه گذاری در یک ملک صنعتی به اندازه سرمایه گذاری در یک آپارتمان لوکس در مرکز شهر لوکس نباشد ، اما امتیازات خاص خود را دارند. بیایید مزایا و معایب سرمایه گذاری در خواص صنعتی را بسنجیم.

مستاجر بلند مدت

برخلاف املاک مسکونی و مغازه های متداول ، شما معمولاً مستاجر طولانی مدت دارید که به دنبال اجاره برای مدت زمانی هستند. بعبارت دیگر اجاره کارخانه مثل اجاره آپارتمان مسکونی که معمولا برای یکسال اجاره داده می شود نیست بلکه همیشه بیش از یکسال هست دلیل این امر این است که آنها معمولاً مدتها طول می کشد تا در تصمیمات خود سنجیده و قبل از امضای قرارداد اجاره ، قبل از امتحان خود در مورد آنچه متناسب با مدل کسب و کار آنها است ، تحقیق کنند. مدت تصدی اجاره آنها می تواند به اندازه ده سال و حتی بیشتر از زمانی که متوجه شوند کارخانه مناسب آنها است ، باشد. این سردرد شما را از تلاش دائمی برای تأمین منابع مستاجر جدید و سازگار شدن با عادات جدید مستاجر به دلیل گردش مالی زیاد مستاجران ، نجات می دهد. و با اجاره نامه طولانی تر ، می توانید از بازگشت سرمایه با ثبات اطمینان حاصل کنید.

 

بازده ثابت

از آنجا که خرید و فروش ، رهن و اجاره املاک صنعتی به دلیل ماهیت استفاده از آنها در صحنه کنونی بازار املاک تأثیر چندانی ندارند ، سرمایه گذاران می توانند انتظار نوسانات بسیار کمی در ارزش سرمایه گذاری خود داشته باشند. مواردی از قبیل عرضه ناگهانی ورودی کارخانه ها یا فروش ناگهانی آتش سوزی این املاک وجود نخواهد داشت ، آیا عرضه و تقاضا در بیشتر اوقات مطابقت دارد.

 

ظهور تجارت الکترونیکی

با توجه به رشد روزافزون تجارت الکترونیکی ، بسیاری از شرکت ها اکنون به دنبال کارخانه ها و انبارها در مکان های استراتژیک برای ذخیره کالاهای خود قبل از تحویل به مشتریان هستند. همزمان با رشد نیازها و خواسته های مشتری ، فروشندگان و توزیع کنندگان تجارت الکترونیکی همچنین در تلاشند تا سهم خود را از طریق بازار سریعتر تحویل بگیرند ، بنابراین نیاز به مراکز توزیع انبار و توزیع کمتر است.

 

تصمیم گیری منطقی تر

برخلاف املاک مسکونی که با “نقاط جذاب فروش” مانند استخرهای شنای بی نهایت ، وسایل سطح بالا و طرح های عجیب و غریب همراه است ، مثلا سوله تاپ  یکی از املا ک صنعتی است که در حوزه خرید کارخانه هم فعالیت دارد و نباید نگران باشید زیرا این طرح ها بیشتر استاندارد هستند و تفاوت زیادی با یکی دیگر. یا این که به صورت یک طبقه یا دو طبقه در می آیند ، خواه آسانسور باشد یا مبلمان استاندارد همراه با فروش. با این وجود ، انواع هنوز هم به اندازه آنچه در ملک مسکونی پیدا می کنید وجود ندارد و هر نوع کسب و کار برای هر نوع مشخصات در یک کارخانه نیاز متفاوتی پیدا می کند.

 

معایب سرمایه گذاری کارخانه

ممکن است یک واحد برای مدت طولانی خالی باشد

مانند یک شمشیر دو لبه ، از یک طرف ، شما ممکن است یک مستاجر بلند مدت را با اجاره هایی که می تواند به مدت ده سال ادامه یابد ، تأمین کنید ، اما همچنین ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد تا بتوانید یک مستاجر مناسب پیدا کنید. از آنجا که مستأجر مدت زمان بیشتری برای تحقیق در مورد نوع کارخانه متناسب با تجارت وی ، محل کارخانه و آنچه که از صاحبخانه می خواهند ، طول می کشد ، برخی از واحدها ممکن است برای مدتی خالی بمانند که این بدان معناست که مالک باید پا بگذارد صورتحساب و هزینه ها در این مدت زمان.

 

بودجه ممکن است دشوار باشد

گرفتن وام در کارخانه ها ممکن است به راحتی تأمین وام در املاک مسکونی آسان نباشد زیرا مقدار سرمایه گذاری و ارزیابی اولی بسیار بیشتر است. اگرچه ممکن است بخواهید کار خود را مستقیماً با سرمایه گذاری در کارخانه ها آغاز کنید ، اما اگر فقط یک مبتدی در صحنه سرمایه گذاری املاک باشید و سرمایه زیادی در اختیار نداشته باشید ، همه نمی توانند این کار را انجام دهند. همچنین بهتر است با یک آژانس املاک و مستغلات درگیر شوید که کارخانه ها را به خوبی بشناسد زیرا دانش لازم برای کمک به شما در مناطقی را که از آنها مطمئن نیستید خواهد داشت ، اگرچه این بدان معناست که برای مشاوره تخصصی آنها مجبور شوید. با این حال ، توجه به این نکته مهم است که بهتر است قبل از تصمیم گیری به خوبی آگاه باشید زیرا ممکن است در هزینه های خدمات حرفه ای بیشتر ضرر کنید.

 

استهلاک بیشتر

برخلاف املاک مسکونی که به عنوان خانه هایی با فعالیت های سنگین استفاده نمی شود ، استفاده از کارخانه از نظر جسمی سنگین تر خواهد بود. از کارخانه ها برای ساخت و ذخیره سازی استفاده می شود که به موجب آن ماشین آلات و وسایل نقلیه سنگین برای حمل و نقل کالا به داخل و خارج حضور خواهند داشت. به همین ترتیب ، به دلیل ماهیت کاری که در ساختمان انجام می شود ، ممکن است انتظار ساییدگی و پارگی بیشتری داشته باشید که در صورت وجود سوئیچ در مستاجران ، ممکن است منجر به هزینه بیشتری شود.
 

منبع : اخبار خارجی ها


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۰:۰۳ توسط:فرهاد موضوع: نظرات (0)