سوله ایرانی سوله ایرانی .

سوله ایرانی

خرید سوله

خرید سوله عملی است که افراد با اهداف مختلف دنبال می‌کنند، زیرا این ساختار کاربردی در متنوع‌ترین مناطق کاربردهای زیادی دارد؛ بنابراین هرساله خرید سوله بسیار رونق دارد.

خرید سوله

گروه‌های مختلف صنعتی و تولیدی زیادی در حال فعالیت هستند که بسیاری از آن‌ها، در مکان فیزیکی نامناسبی مستقرشده و مشغول کار با حداقل امکانات هستند. حال‌آنکه همگان می‌دانند که خرید سوله به‌عنوان فضای کار مناسب و مجهز، یکی از اصول زیر بنایی لازم برای ایجاد رشد و توسعه در هر کسب‌وکاری به‌حساب می‌آید. تا همین چند سال قبل هم شاهد حضور پراکنده و بی‌نظم پیشه ترجمان و تولیدکنندگان صنوف مختلف در سطح شهرها و در کوچه‌ها و خیابان‌ها بودیم. اکنون اما به دنبال برنامه‌ریزی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت و اقدامات سازمان شهرک‌های صنعتی، اقدامات مناسبی در مدیریت این نابسامانی به‌عمل‌آمده است.

سوله درواقع یک سازه فلزی است که به دلیل مزایای بسیار خصوصاً هزینه بسیار پایین در بسیاری از زمینه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. ازجمله متداول‌ترین و پررونق‌ترین برنامه‌هایی که منجر به رونق زیادی در خریدوفروش کانکس شده است:

استفاده از سوله در ساخت مرغداری: برای ساخت مزارع مرغداری، خرید سوله مناسب‌ترین گزینه است، زیرا این سازه‌ها تهویه بسیار خوبی دارند که منجر به مناسب‌ترین شرایط برای روند جوجه ریزی و مرغداری می‌شود. البته باید توجه داشت که سوله‌های طیور از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند، به‌طوری‌که این سوله‌ها بر اساس اصول جداگانه طراحی، اجرا و ساخته می‌شوند.

کاربرد سوله درزمینهٔ ساخت سالن‌های ورزشی: از ویژگی‌های این سازه وسعت زیاد آن است. مساحت زیاد سوله‌ها استفاده از آن‌ها به‌عنوان سالن ورزشی را گزینه بسیار خوبی قرار داده است. البته علاوه بر سالن بدن‌سازی، از این ویژگی سوله‌ها می‌توان برای راه‌اندازی انواع درس گروهی‌ها، جلسات بزرگ و موارد دیگر از این قبیل استفاده کرد.

کاربرد سوله در ساخت اماکن تجاری: ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مطلوبی که سوله‌ها باعث شده است از آن‌ها درزمینهٔ مختلف تجاری استفاده شود. ازجمله بارزترین برنامه‌های تجاری خرید سوله می‌توان به برپایی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف درزمینهٔ مختلف (مانند کتاب، اتومبیل، غذا و …)، احداث پارکینگ، ساخت مراکز خرید انواع کالاها و اقلام اشاره کرد.

خرید سوله

به‌طورکلی، کاربردهای این ساختار بسیار بیشتر و بیشتر از این موارد است، بنابراین خرید سوله مشتریان قابل‌توجهی دارد که همیشه به دنبال یک روش مناسب برای خرید هستند.

یکی از راه‌هایی که روزبه‌روز در حال گسترش است و مزایای خوب و زیادی هم برای آن متصور است مراجعه به انواع وب سایت‌های فروش سوله و کسب اطلاعات بیشتر و بهتر و یا حتی انتخاب و تصمیم نهایی برای خرید سوله هست.

با انتخاب این روش از خرید و مراجعه به وب‌سایت سوله تاپ می‌توانید از مزیت‌های بسیار زیادی بهره‌مند شوید که این شرکت در راستای منافع مشتری‌ها برای تقاضاکنندگان خود تدارک دیده است. جستجو از وب‌سایت سوله تاپ که از طریق منوی بالای سایت قابل‌استفاده هست را می‌توان به‌عنوان یکی از معتبرترین و رضایتمندانِ تریم روش‌های خرید انواع سوله اعم از خرید سوله بزرگ و خرید سوله کوچک نام برد، زیرا دارای ویژگی‌های مثبتی چون موارد ذیل هست:

به کارشناسان و مدیران ما که بیش از 5000 پرونده به‌روز شده در این زمینه‌دارند اعتماد کنید – می‌توانید پَروَنجا موردنظر را از طریق وب‌سایت soletop.ir جستجو کرده و در مورد قیمت و شرایط با ما تماس بگیرید.

سیاست‌های تشویقی خوبی نظیر معافیت مالیاتی ده‌ساله و تخفیف ویژه در خرید سوله، از سوی مقامات ذی‌ربط به اجرا درآمده است که نقش به سزایی در تمرکز صنوف داشته است. هرچند این مورد به‌تنهایی کافی نبوده و در پاره‌ای از موارد، به‌ناچار به سیاست‌های جریمه‌ای و تنبیهی نیز متوسل شده‌اند که لازم بوده است. تولید زیرزمینی و زیر پله‌ای و دکانی که شیوه مرسوم چند دهه قبل ما بوده، امروز جای خود را به‌طور کامل به سوله ‌سازی صنعتی داده است تا چرخه تولید و صنعت ایران، در مسیر صحیح توسعه گام بردارد.

برای خرید سوله باکیفیت با شماره 48200-021 تماس بگیرید

خرید بهترین سوله

سوله های با کیفیت بالا : سوله ها سازه های ساخته شده از فلز فولاد هستند که برای ساخت آنها باید رعایت شود. ساختار سوله به صورت شیب دار ساخته می شود. به طور کلی ، هر زمان که مکانی باید پوشانده و بسته شود ، سوله بهترین انتخاب در این زمینه است.

بهترین نوع سوله : سوله ها ها با روش های زیر ساخته می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند:

سوله سبک خرپایی
سوله UBM
سوله تیر ورقی

بهترین نوع سوله

طراحی سوله بهتر است در کارخانه توسط نرم افزار مخصوص طراحی سازه انجام شود. از جمله عوامل تأثیرگذار در طراحی:

منطقه اجرای سوله
قاب های سازه ای
عرض دهانه سوله
ارتفاع و طول سوله
شیب و پوشش سوله
طراح می تواند با در نظر گرفتن همه موارد بالا طراحی کند. هر یک از اینها تأثیر بسزایی در طراحی سوله دارد. طراحی سوله نیز در ساخت نهایی سوله نقش بسیار مهمی دارد. طراحان و مهندسان باید همیشه در این زمینه مراقب باشند. در این مرحله ، یک طرح جامع سوله شامل نقشه پی ، دفتر محاسبه ، نقشه سیم کشی و نقشه تاسیسات تهیه می شود.

بهترین نوع سوله باید با توجه به قابلیت ها و مزایای آنها تعیین شود. در حال حاضر کاملترین و کارآمدترین سوله در بازار سوله خرپایی است که با استفاده از تمام ابزارها و امکانات موجود می توان سوله ای با درجه کیفیت A ساخت که همیشه حفظ امنیت و مقاومت سازه ها است.

خرید سوله برای کسب‌وکار فعلی شما

چنانچه جزو آن دسته از افراد هستید که هنوز به تولید سنتی مشغول هستید و فضای کاری شما به‌هیچ‌عنوان با استانداردهای صنعت همخوانی ندارد، دیر یا زود باید نسبت به خرید سوله و جابجایی فیزیکی اقدام نمایید. متأسفانه هنوز هم شاهد هستیم که در بافت‌های مسکونی یا درزمینهٔ ای فاقد کاربری تولیدی و صنعتی واقع در حومه شهرها، عده زیادی مشغول به کار هستند که این موضوع ایرادات بسیاری دارد. آلودگی‌های زیست‌محیطی برای ساکنین مناطق مسکونی و نیز عدم امکان خدمت‌رسانی مناسب به واحدهای صنعتی، از بزرگ‌ترین معضلات کار به سبک و سیاق سنتی است. خرید سوله و یا اجاره سوله می‌تواند گامی درخشان در تغییر مدل کاری یک واحد تولیدی محسوب شود که زمینه لازم برای رشد و توسعه را هموار می‌سازد. البته توجه به کاربری سوله و در نظر گرفتن ملزومات کاری، مواردی هستند که پیش از اقدام به خرید سوله، باید در نظر گرفته شود.

خرید سوله برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید

هنگامی‌که یک ایده تولیدی یا صنعتی، مراحل مطالعاتی و امکان‌سنجی را پشت سر گذاشته و پس از اثبات توجیه اقتصادی به مرحله اجرا می‌رسد، نیاز به تأمین فضای فیزیکی برای استقرار ماشین‌آلات و برپایی خط تولید احساس خواهد شد. خرید سوله با ابعاد مناسب و در مکان مناسب، دست‌کم چند هفته الی چند ماه ذهن مدیران مشاغل تازه تأسیس را درگیر خود می‌سازد تا به پاسخ مناسب برای تأمین این نیاز دست پیدا کنند.

اقدام به خرید سوله از شهرک‌های صنعتی

شهرک‌های صنعتی در سراسر کشور، مکان‌هایی هستند که جمع کثیری از صنوف و مشاغل را در کنار هم و در یک مکان متمرکز می‌کنند. چنانچه نیازمند خرید سوله و یا اجاره سوله برای مشاغل خود هستید، اگر تهران هستید یکی از راه‌ها آن است که با مراجعه به دفتر مدیریت املاک صنعتی فتح در جاده مخصوص کرج بعد از آزادگان، اقدام به استعلام قیمت و عقد قرارداد نمایید که البته بهترین پیشنهاد ما همین است نه به خاطر اینکه این موسسه متعلق به ماست بلکه اولاً این تصمیم منطقی‌تر به نظر می‌رسد و هیچ جای ریسکی را باقی نمی‌گذارد و با خیالی آسوده و اطمینان خاطر اقدام می‌کنید (ازلحاظ احتمال سوءاستفاده‌ها و کلاه‌برداری‌هایی که در حوزه املاک متصور است) و ثانیاً همیشه این نکته را باید مدنظر قرارداد که حضور در شهرک‌های صنعتی موجب محدودیت‌هایی می‌شود چون سوله سازی در شهرک‌های صنعتی با یک استاندارد پیش‌فرض انجام می‌شود، متقاضی خرید سوله در جایگاه مشتری عملاً حق انتخاب چندانی در حوزه طراحی ندارد و صرفاً می‌تواند روی متراژ سوله اعمال‌نظر نماید.

به چه مشخصاتی در خرید سوله باید دقت کرد؟

اشتباهاتی که هرگز نباید به هنگام خرید سوله مرتکب شوید!

سوله را کیلویی نخرید!

سوله استاندارد را باید بر اساس مترمربع کف سوله خریداری نمود و خرید سوله بر اساس تُناژ فولاد به‌کاررفته در سازه، کاری اشتباه است. برخی تولیدکنندگان نامعتبر با اقدام به فروش کیلویی سوله و سنگین کردن بدون علت اسکلت فلزی، هزینه زیادی را به خریدار تحمیل می‌کنند که از اصول اخلاق حرفه‌ای به دور است. سوله باید به‌صورت مترمربع به مشتری عرضه شود و شرکت سوله سازی موظف است با استفاده بهینه از فولاد مرغوب، وزن سازه را نیز در حد مطلوبی حفظ نماید.

 در تخمین نیازهای خود دقت کنید!

تعداد زیادی از متقاضیان خرید سوله هستند که تخمین درستی از متراژ و ملزومات موردنیاز کسب‌وکار خود ندارند و معمولاً دچار خطا در تصمیم‌گیری می‌شوند. گروهی از خریداران نیاز خود را بیش ازآنچه هست برآورد می‌کنند و لذا هزینه‌های زیادی به آن‌ها تحمیل خواهد شد. برخی از مشتریان هم هستند که برآورد کمتر از واقعیت می‌زنند و خیلی زود متوجه خواهند شد که سوله خریداری‌شده، با نیازها و مطلوبات آن‌ها تطابق ندارد. برای اینکه دچار اشتباه نشوید، به توصیه‌های مهندسین، متخصصان و مشاوران این حوزه، توجه ویژه داشته باشید.

 

برای مشاوره رایگان با شماره  48200-021 تماس بگیرید

 

سقف بودجه خود را پنهان نکنید!

اگر از ابتدا نهایت توانایی مالی خود را اظهار کنید، شرکت سوله ‌ساز بهتر می‌تواند شمارا راهنمایی کند تا به کامل‌ترین و بهینه‌ترین انتخاب ممکن در خرید سوله دست پیدا کنید. بدین ترتیب ابتدا اسکلت فلزی سوله و استراکچر سقف سوله با توجه به سقف بودجه، به‌عنوان مهم‌ترین بخش مدنظر قرار می‌گیرد و پس‌ازآن، سایر المان‌ها در بازه قیمتی موردنظر انتخاب خواهند شد.

یک پیشنهاد استثنائی برای خرید سوله

موسسه و املاک صنعتی فتح باسابقه بیش از 25 سال در حوزه خریدوفروش و اجاره سوله و سایر املاک صنعتی (کارخانه، انبار و سالن) و بهره‌مندی از کارشناسان متخصص و مجرب در خدمت هم‌وطنان محترم بوده است. چنان چه قصد خرید سوله باقیمت مناسب رادارید، برای مشاهده موارد استثنایی به بخش آگهی‌های سایت مراجعه فرمانید. همچنین اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری کسب کنید با شماره پنج‌رقمی 48200 -021 تماس گرفته تا مشاوران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.

آگهی های رهن و اجاره سوله

آگهی های رهن و اجاره سالن

آگهی های رهن و اجاره کارخانه

آگهی های خرید و فروش سوله

آگهی های خرید و فروش سالن

آگهی های خرید و فروش کارخانه

 

 

خرید سوله کوچک

خرید سوله در شهرک صنعتی چهاردانگه

خرید سوله در شهرک صنعتی عباس آباد

خرید سوله در شهرک صنعتی پایتخت

خرید سوله در شهریار

سوله فروشی کرج

 

مرجع : خرید سوله



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۴:۵۲ توسط:فرهاد موضوع: نظرات (0)