سوله ایرانی سوله ایرانی .

سوله ایرانی

حسینی‌بوشهری: نسل‌کشی در میانمار با هدف تضعیف امت اسلامی است

حسینی‌بوشهری: نسل‌کشی در میانمار با هدف تضعیف امت اسلامی است

احزاب و شخصیت‌ها - مدیر حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای اقدامات ددمنشانه دشمنان بشریت را برای از بین بردن همزیستی مسالمت آمیز و تضعیف امت اسلامی دانست.

متن بیانیه حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری به شرح زیر است:
"وما لکم لا تقاتلون فی سبیل الله و المستضعفین من الرجال و النساء و الولدان الذین یقولون ربنا اخرجنا من هذه القریه ااظالم اهلها و اجعل لنا من لدنک ولیا واجعل لنا من لدنک نصیرا"
سوره نساء آیه (75)
باز دست پلید شیطان بزگ و دشمنان اسلام این بار از آستین افراطیون بیرون آمد و جنایتی جدید علیه بشریت و اقدام به نسل کشی گروهی از مسلمانهای مظلوم شکل گرفت تا جلوی پیشرفت دین مبین اسلام را در اقصی نقاط جهان بگیرد.
در این میان دولت میانمار به عنوان حاکمی که بایستی حداقل جان و ناموس نوع بشر برای او محترم باشد؛ نیز در این اقدامات شنیع سر همراهی دارد و ممانعت از این جنایات نه تنها کاری انجام نداده‌اند؛ بلکه با اعطای آزادی عمل بیشتر به این قاتلان خون خوار مقدمات ظلم بزرگ را بیش از پیش فراهم نموده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: سازمان‌های بین المللی، همکاری‌های اسلامی، حمایت از حقوق بشر، دولت‌های غربی و مدعیان دروغین آزادی عقیده با سکوت معنادار خود نه تنها هیچ اقدامی در این زمینه نمی‌کنند؛ بلکه چشم را بر روی حقایق بسته تا تجاوز بیشتر به جان و ناموس مسلمانان مظلوم آن منطقه انجام گیرد.
در پایان مدیر حوزه‌های علمیه این اقدامات ددمنشانه را که از سوی دشمنان بشریت به راه افتاده را به شدت محکوم کرد و اساس آن را از بین بردن همزیستی مسالمت آمیز و تضعیف امت اسلامی دانست.
براساس این بیانیه مدیر حوزه‌های علمیه از دستگاه‌های مربوطه خواست تا با اراده‌ای مستحکم و اقدامات قانونی و تبلیغی، مانع استمرار ریختن خون مسلمانان مظلوم این کشور شوند. (خبر انلابن)




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۰:۱۱ توسط:فرهاد موضوع: نظرات (0)