سوله ایرانی سوله ایرانی .

سوله ایرانی

جهاد "مجازی"

                        

از طریق شبکه  الکترونیکی  می  توان به اطلاعات قابل توجهی  ازمنابع منطقه ای ، بین المللی  دست یافت. این نوع ارتباطات روز به روز با شعاع قوی تر، دامنه وسیع تری از افکار بشر را تحت پوشش قرار می  دهد. وهمگانی تر می شود. که اصطلاحا"  فضای مجازی  عنوان  گرفته است. چالش های  جدید فرا روی  بشر تنها پیدا کردن و بدست آ وردن اطلاعات  نیست. بلکه به روز نگه داشتن  دانش/ اطلاعات بدست  آمده  ومهارت دستیابی به منابع  مورد نیاز و بالا بردن ضریب امنیت منابع (مجازی) خودی  است. بدیهی است  اکنون  با حضور در این فضا  وحفاظت از بنچاق و سند مالکیت ، پر ارزش و گرانبهای  موجودیهای  معنوی/ مادی- اقتدار ملی- و حساسترین قابلیت های شخصیتی انسانی و فرهنگی ، ما موریت خطیر هر ایرانی مومن متعهد و وطن دوست است.

تمامی تلاش، و دستور کار دشمن  و سلطه گران  بر این محور می چرخد که حداکثرمنابع بالقوه و بالفعل موجود در هر موضوع ومنطقه را در اختیار گیرد.

- فضای  بزرگراههای ارتباطی الکترونیکی ، زیر ساخت تعیرات  وتحولات شگرف  در فن آوری،کار و بهبودشیوه ی زندگی ،سرعت* ودقت*( مثبت)

-انتزاع ماهیت اصلی  و پیکره سازی  سطحی   ازمتن جوامع میزبان(کاربر)،  صورتبندی  شکلی و فرعی  با  شگرد های  نا محدودو پر حجم ، مبنای تغیرات تحمیلی وفرضی بر دیدگاه های سازنده و پیشبرنده  فرهنگی و اجتماعی  است.تهدید*تاثیر*(منفی)

-اما مجموعه گستره حضور ودستاوردها ، در این منظومه نبا ید ما را غافل از این رویکرد نماید، که  این کانال وکریدور ، متصل به پانل مدیریتی دشمن می تواند باشد.... واو با این ابزار جدید ،  اهداف سنتی خودرا نیز جستجو می کند.  تفسیر* تصفیه *تبدیل*(جریان مطلوب)

- گوگل : ساخته وپرداخته ی ، پنتاگون * سازمان جنگ امریکاست.

-اسانچ* مدیر موسسه  ویکیلیکس: که آنهمه اطلاعات  فوق سری را خرید وفروخت، دنیا را بهم ریخت وبسیاری از تنشهای بین المللی  را زنده کرد ودامن زد.بسیاری از اقوام و مذاهب  را علیه یکدیگر شوراند وابسته  به صهیونیزم  است.

- آن شاهزاده سعودی ، کل سهام {تویتر} را به قیمت یکصد وهشتاد ملیون یکجا می خرد.قاعدتا  به مزایای  این  فرایند از یکطرف، واز سوی دیگربسته نگهداشتن فضای سیاسی عربستان در مقابل سونامی بهار عربی امید  وا ربوده است

-بسیاری ازقضایای مربوط به هکرها/ویروس ها/آنتی ویروسها ... نیز خود  یک پروژه مفصل  وپر برخورد است.-

-سایبری :یک واژه یونانی به معنی" راننده ... واینترنت: لغتی امریکائی که ترجمه آن به یکدیگر پیوند دادن  است.

پس می توان  نتیجه  گرفت که راننده  گی را در ارتباطات مدرن امروزی را باید با کارکرد. قوی تر دنبال نمود تا عقب نماند وهمچنین مراقب بود تا  هرکجا که میلش باشد ما را پیاده نکند. و بسمت  مقصد خود مان  جهت  را ه گم نکنیم. در رویکرد جدی جهان به فضای مجازی، همچنان که مسیر طولی وخطی است.  حلقوی و کیهانی و گرد نیز هم هست.

در مجموع کارگردانان فضای مجا زی بین المللی دو هدف دنبال  می کنند.....

1-    دستیابی به حد اکثر درصد  مالکییت درهمه زمینه ها.2-در اختیار درآوردن باورها  وتغیر اعتقتادات و استحاله نگرش ها  در جوامع مختلف  بمنظور تسلط همه جانبه بر آنان.

تکلیف ما: 1- حفظ  وتثبیت قلمرو ذهنی  درآرمان  طلبی مجازی2 –تا مین امنیت  در میکرو تراشه  های  تبادل گزاره ها3-ارتقاء توانمندی  درستانده های مهارت مجازی(تبدیل تهدیدها به فرصتها).تحول ونو آوری چیزی جز روی آوردن به درون وتکیه کردن به کنش های خلاق  وبروز خود اگاه "خودی" نیست.

واینجاست که  نهایت کوشش  وتلاش  ومبارزه بی امان دراین فضای نامحدود برخوردار ازامکانات نا معدود ارشی  فوق العاده  بشمار می آ ید ونمادی جهاد گونه  پیدا می کند. وانشاء الله همچنان  که این ملت در همراهی با رهبری فرزانه خود همواره  درهمه میادین دشمن را ناکام گذارده است . در این پیکار نیز مشرف و سربلند خواهد بود.




برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۰:۰۱ توسط:فرهاد موضوع: نظرات (0)