سوله ایرانی سوله ایرانی .

سوله ایرانی

خط قرمز مرزی

خط قرمز مرزی

دشمن شناسی در نگاه رهبر کبیر انقلاب

مرز دشمنی!

نکته مهمی که همه ما باید به آن توجه کنیم و آن را اصل اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان ما و جهانخواران تا کی و کجا ما را تحمل می کنند و تا چه مرزی استقلال و آ زادی ما را قبول دارند؟ به یقین آنان مرزی جز عدول از همه خوبی ها و ارزش های معنوی و الهی مان نمی شناسند و به گفته قران کریم هرگز دست از مقابله و ستیز با شما برنمی دارند مگر اینکه شما را از دین تان برگردانند.

توجه به ترفندهای جنگ نرم

در اسلام دموکراسی مندرج است و مردم آ زاد هستند به بیان عقاید خود بپردازند و بدان عمل کنند تا زمانی که توطئه ای در کار نباشد و مسائلی مطرح نشود که نسل ایران را به انحراف بکشاند.

هشدار!

ما جنگ داریم، جنگ چیز مهمی نیست، حل می شود... اما مسئله دانشگاه یک مسئله فوق العاده است.

جوان عزیز ما که سرمایه های میهن هستند باید بدانند که رفتن به غرب وشرق برای آموختن علوم مختلف، آنان را از رسیدن به مقصود که استقلال و آزادی است باز می دارد و وابسته شان خواهد نمود.

باید به خود تلقین کنیم که در غرب هیچ خبری جز عقب نگه داشتن ما از قافله تمدن و تعالی نیست.

در خارج به جوانان ما درس اساسی نمی دهند ... این طرز تفکر که غیر از خارج در جای دیگر نمی شود تحصیل کرد امری است باطل، چرا که با اینگونه تبلیغات می خواهند جوانان ما را به خارج بکشند و با تفکر خودشان به ایران برگردانند.

خود باوری، را برتری بر دشمن

اساس، باور این دو مطلب است: باور ضعف و سستی و ناتوانی و باور قدرت و قوه و توانایی، اگر ملت این باور را داشته باشند که ما می توانیم در مقابل قدرت های بزرگ بایستیم این باور اسباب این می شود که توانایی پیدا می کنند و در مقابل قدرت های بزرگ ایستادگی می کنند.

این پیروزی که شما به دست آوردید برای این است که باورتان آمده


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۹:۵۷ توسط:فرهاد موضوع: نظرات (0)